26 veebruar 2008

Nädal täis


Ausalt või ?
Maailmas on palju asju millest ma ( oma subjektiivse arvamuse põhjal ) saan aru. Ent samas, maailmas on ka palju asju millest ma ei saa aru ning tõenäoliselt ei hakkagi kunagi saama : protsess, mis toimub naiste kõrvade vahel; protsess, mis toimub Arnold Rüütli kõrvade vahel ning kes mõrvas JFK, kui nüüd ainult mõned välja tuua.
Ma olen võimeline aru saama et 31-aastane naine on elanud viimased kuus aastat ilma meheta ( ja ma pean silmas ILMA meheta ). Võime seda seletada usuga ( jehoova tunnistaja ) kui ka siinses piirkonnas valitseva machokultuuriga ... ent ikkagi. Nagu kõik teavad, on eestis harrastatav macholus, kus naise toimib aksessuaarina ning tema ainuke kasulik väärtus peitub suurtes tissides, lapsekingades ning tõelise kultuuriosana toimib see just siinses regioonis. Edukaid naisi lihtsalt ei aktsepteerita ning neil on väga raske partnerit leida.
Ma saan sellest kõigest väga hästi aru.
Mida minu aju aga läbi sulatada ei suuda on fakt et peale kuute meestevaba aastat kõlbab mingi suvaline eesti lohv kuskilt termibasseinist. Äärmine meeleheide ? Tõenäoliselt, sest muud seletust ma ei oska välja mõelda.
Samas, niikaua kui olukord mulle soodne on, ei hakka ma ka protestima sest peale kolme viimast kuud pooletärnilistes hotellides veetmist on praegused tingimused ikkagi ideaalilähedased. Valge juudi rõõmud.
Kes tahab, võib lasta end materiaalsetel parameetritel pimestada, on selleks siis 800 000 elanikuga linna kõige prestiishema parfümeeria- ning kosmeetikapoe omamine, maja kesklinnas koos kahe autoga, oma teenijanna omamine jne. ent minu jaoks on need suhteliselt teisejärgulised ( või isegi neljandajärgulised ) näitajad. Loeb inimene.
Järgmine väide kuulub valdkonda ” minu isiklikud suurtragöödiad ” ent ma väidan et olen oma elus vaid suurepäraste naistega kokku puutunud ( jah, ka sina Tiiu ). Kõik kuni viimseni on olnud fantastilised persoonid, äärmiselt sensuaalsed ning erudeeritud isiksused. Probleem polegi kunagi neis olnud, vaid ühes teises isikus.
Võib-olla ma olen C. pisut halvustava tooniga rääkinud ent see pole nii. Tuunimised tuunimisteks, olen lihtsalt olukorda reaalselt hinnanud. Loeb inimene sest nagu ma olen alati öelnud, ( kui nüüd pisut vulgaarselt väljendada ) siis suurte rindadega kaua ei maga. Midagi peab ka kuskil mujal olema.
Kõik kes asja jagavad, teavad et kahe teineteisega sobiva isiku lahku minemisel voolavate pisarate hulk on võrdeline koosveedetud ajaga. Teinekord tuleb siiski teha otsuseid, mis ei meeldi ent mida tuleb teha.
Laupäevaõhtuses linnas tundus võimatu missioonina lillede leidmine. Ma ei saa aru, mida kohalikud macho`d oma väljavalitutele kingivad, iga nurga peal müüdavaid piraatplaate või ? Tosina roosi ekvivalent on kolm plaati, valik on naise teha. Õlekõrsi ei anta.