24 veebruar 2008

C.


Ilukirurgid ilukirungideks.
Usun et ka selle ala esindajad vajavad head toorikut, millest suurepärast lõpp-tulemust voolima hakata. Kogu austusega Peep Pree ning ta oskuste vastu ent vaevalt ka tema suudaks kõigist soovijatest Ines Karu, kes minu arusaamist mööda on nüüd eesti seksikaim naine ning naiselikkuse etalon ( tule taevas appi !!! ), koopiat teha.
C. oma proportsioonidega muret pole olnud, vähemalt suurema osaga neist.
Elutuppa astudes ning kolmel seinal diplomeid ning karikaid silmates saabus selgus sportlikule kehaehitusele. Aastatel 1992 – 98 oli ta Boliivia absoluutne kulturismimeister ning kuigi (lihas)mass on suuremalt osalt kadunud on prinkus säilinud.
Lisaks sportlikule minevikule on aga tõepoolest pisut ( või pisut enam ) tuuningut tehtud ning vähemalt mina ei ole küll leidnud ühtegi osakonda kus ( veel rohkem ) ümberkorraldusi tegema peaks.
Tuvastanud olen:
¤ kuigi ka minu tämber on kaugel heeliumisaundist, on tema hääl ( tõenäoliselt hormoonide tarvitamisest ) minu omast veelgi paar pügalat madalam.
¤ huultesse on lisatud botox`it
¤ D-korvi rinnad ei ole originaalid
¤ ( kuigi ma pole ekspert, siis minu arvates ) harakiri-arm kõhul ning visuaalne vaatlus paljastavad et alumised roided on eemaldatud vöökoha peenendamiseks ning puusa rõhutamiseks
¤ tuharalihaseid kadestaks kõik jalgpallurid
Kas see kõik on mind häirinud viimastel päevadel ? Ma pean nüüd mõtlema ... hmm ... ei ?
Jätame eelmised mu elust läbi käinud tuuningnaised heaga mu enda teada, siis praegune on küll tuunigu poolest tipp ent kuna sisemine pool harmoniseerub välimisega suurepäraselt, pole põhjust kaebama minna.
Pildil C. oma hiigelaegadel.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ajuvaba kole mutt see C

18:11  
Blogger Lonely Rider said...

Seksikuse absoluutse tipu Ines Karu tasemel ta muidugi pole ...

20:14  

Postita kommentaar

<< Home