18 mai 2006

Eestlased ( my ass )



Koh Phangan`il viibimise teisel päeval, kuskil 28ndal aprillil saatsin umbes 15le oma emaili vabalt foorumites levitanud eestlasele, kes samasuguse viisaga juba siin töötavad, pisikese kirja.
Kiri ise oli selline:

Tere

Olen noor eesti mees ning varsti saabumas esimest korda elus Austraaliasse. WHM viisaga oleks eesmärk seal mõnda aega ringi liikuda.
Praegu reisin Kagu ? Aasias ning veel paar nädalat olen siin.
Seal oleksin umbes 15. mai paiku ning mul oleksid mõned küsimused Sulle.
Kuidas elukoha leidmisega on? Kas ise elad/elate kellegagi koos ning üürite korterit või üürid kuskilt eramajast tuba?
Palju nädalaüür on?
Kuidas töö leidmisega on? Mil määral tööd pakkuda on ning on see valdavalt hooajalise iseloomuga? Miliseid töid meestele pakkuda on ja palju umbes tunnipalk on? Maksuprotsent on 29?
Kui midagi tähtsat meelde tuleb, lisa palun ise juurde.

Ette tänades

Selline kiri sai siis saadetud. Ja mida te arvate, mitu vastust ma sain? Tõepoolest, mitte ühtegi, MITTE FAKING ÜHTEGI ! Oleme aga eestlased, väike rahvas ning hoiame kokku. Persse. Ma ei tea, alguses arvasin, et email liigub selles regioonis aeglasemalt, et näiteks emailiga saadetud kirja kohalejõudmiseks Austraaliasse läheb kuskil kaks nädalat näiteks. Ei tea, täna on 18. mai ning pole veelgi ühtegi vastust saabunud.
Ok, persse, vahet pole. Saan ise ka väga edukalt hakkama. Sellest ma siiski aru ei saa, kas on tõesti nii raske kellegi palvele vastata. Mõned lihtsad küsimused, et oleks kergem alustada.
Nagu millalgi eelnevalt kirjutasin, olen ma ise seda meelt, et eestlasega kohtudes välismaal pole mõtet temaga lihtsalt sellepärast suhelda, et me samast riigist pärit oleme. Vabandage väga, aga ma ei suhtle eestiski kõigiga, miks ma siin siis peaksin.
Kui aga keegi pöördub minu poole mingi palvega ning ma olen võimeline inimest aitama, olen seda alati teinud, vaatamata rahvuslikule kuuluvusele, nahavärvile või sellele, mis püksis on. Ma olen mõistagi pisut imelik.
Tegelikult see on selline asi, mille peale pole mõtet vihastada.
Las iga rahvuskaaslane imetleb oma naba edasi ning ma jätkan ka oma tühist elu.
Hoiame kokku, eestlased !!!
Fuck, raisk !!!