30 aprill 2006

Noor tüdruk pidas lastebordelli?



Saarel on olukord kontrolli all.
Vahepeal olid nädalapäevad totaalselt sassis, eile vaatasin kalendrisse, et laupäev. Okei, laupäev siis laupäev.
Kui ka muidu tuleb elatud no future, siis päevadel pole mingit tähendust.
Täna käisin ostsin reisipassi järgmisse kohta. Lähen 2. mai hommikul kella seitsmese laevaga siit ning kuskil kell neli PM olen Phi Phi`l. Maksis see takso-laev-buss-mikrobuss-laev reis 650 bathi. Võib-olla on taas mõne meelest kallis, et ise organiseerides oleks odavamalt saanud. Ei tea. Ehk tõesti, kui mõne etapi oleks näiteks ujudes või eesli seljas läbinud, oleks võitnud.
Samuti, kui näiteks oravanahkades näiteks maksnud, oleks ehk võinud ka säästa. Väga võimalik. Ei tea, Säästukaardiga alet ei saanud seekord.
Igal juhul olen siis mõned päevad Phi Phi`l ning edasisest selgust pole. Päev korraga, lõpp-eesmärgi poole.
Igal ööl olen käinud baarides tantsulkadel, küll mitte väga pikalt pole viibinud, kuskil neljani ent siiski. Ega siin erilisi reklaame pole, lihtsalt sõidad ringi ning astud sisse kuhu juhtub ning kui meeldib ...
Eile olin sellisel peol, mille kuulutusel seisis Start 9 until late.
Populaarses postkasti osas avame Vlade Vladenovic`i kirja Dubrovnikust.
Mis selle saate nimi oli, mida sa üks õhtu vaatasid ning kus Uma Thurman esines?
ˇ~&#%??*, $%?#?*!¤, &%?#$*, ma ütlesin et seda teemat meie peres enam kunagi ei arutata !!!