29 aprill 2006

Mendelsoni pulm



Mulle pole kunagi meeldinud absoluutset tõde kuulutada ning ei hakka seda tegema nüüdki.
Ütlen vaid, et kui mind eestis poleks ootamas:

* naist ja seitset last
* pangalaenu
* grilli maja taga
* sauna ehitust
* kiimas sekretäri
* fiktiivste kennelliidu paberitega koera
* Pühajärve Beach Party organiseerimist
* Sosiaalpanga, EVEA Panga ning Safrani aktsionäride koosolekut
* siniste vilkuritega Hummer`it
* kohtukeissi Kroonika vastu
* pankrotiavaldust Hansapanga vastu
* suvetuuri koos Meie Mehe, N-Euro, Seelikuküttide, Sulo ning Jörtsiga
* kümmet tonni kokaiini Tallinna lähedal ..... vallas
* Erakonna Eesti Eest peasekretäri kohta
* SLÕL Kevadtüdruku finaali
* Tissimissi Kiviõli eelvooru
* Baari-Paavot

... siis ma jääksin siia saarele aastaks. Vähemalt.
Aga ma ei jää. Kuna ma ei saa.
Naisest ma ei tahaks üldse rääkida. Helistab pea iga päev ning peale karjumise torust muud ei kuule. Ütleks siis mõne ilusa sõna ka vahepeal, kiidaks välimust, teeks soengu kohta komplimendi, aga ei ...
Nüüd on pähe võtnud, et ma elavat Ljuba juures. Et nagu aprilli teisest dekaadist, kui kuu saturnis oli ning pluto ja veenus ristusid, et see ( tema meelest ) peletis olevat mind siis ära võlunud. Lubab iga päev sel lit... kaela kahekorra keerata ja muid asju, mida ta temaga teha lubab, ma ei julge kirja panna, kuna need on nii õudsad.
Ei ole minu elu ka kerge.

Muidu on ok.
Õhtul üheteist ajal on +30 ning päeval vähemalt kolm korda rohkem. Päike, vesi, rõõmsad inimesed. Kuigi ma olen ka üks krdi vannabihipi, tunnen et siin võiks tõesti nii mõnegi kuu lihtsalt olla. Lihtsalt olla.
Siin on üks pilt, mis tõestab veelkord, et tuleb vähem jooma hakata. Tõsi, seda lubadust on paberil kergem täita, kui praktikas. Igal juhul tuled mopoga, kilk peas, naeratus näol, hambavahed kärbseid täis, oma vasakpoolset rida mäest alla ning ohoh!!!
Kui tähelepanelikult vaadata, siis on tee keskel, kollase juti kohal, märgata rohelist pooleliitrist pudelit toki otsas, mis oli ainukeseks hoiatavaks signaaliks kogu juhtumi puhul.
Siin on veel paar pilti eilse jutu juurde. Koht, kust asi alguse sai ning üleeilne pidu.
Ja siis veel paar pilti saarest. Päikseloojang ning igav liiv ja tühi väli ...