22 aprill 2006

Rongimõtteid



Kell on 00.12 ning rong laseb vaikselt vilet.
Magasin paar tundi ning kuna und enam pole, siis mõtlesin, et panen paar mõtet kirja.
Pattayal ning mingil määral ka pealinnas oli näha paare, kus vanem valge mees ( kohalikkus keeles farang ) oli endale kaasaks valinud 18-20 aastase kohaliku neiu.
Elav näide on ju Lu-lu isegi. Endal tal on vanust 57 ning kaasa, kellega on 1,5 aastane laps, on 21. Ja elavad õnnelikult: teevad bisnist koos, ehitavad maja, nagu noorperele kohane; ajavad naise viisa-asja, et perega eesti külla tulla jne.
Ja see on täiesti loomulik ning ühiskonnas täielikult aktsepteeritud, et sellise vanusevahe ning kooslusega paare on. Ning miks see nii ei peakski olema.
Ta ise tõi kolm punkti välja, miks vanemad valged mehed hinnas on:
* nad on rahulikumad
* nad on kogenumad
* ning viimane, ent mitte tähtsusetu, üldjuhul ka jõukamad

Kõik on õige ning peab kindlasti ka paika. Samas, kui ma hakkasin enda koha peal sellist varianti kaaluma, siis ma nii kindel küll poleks, et mu tulevik just sellisesse punkti välja jõuab. Siiski, on mõistagi veel pisut aega 55-60 aastaseks saamiseni ning põhimõtted jõuavad veel muutuda, ent ikkagi. Küsimus ei olegi niivõrd naiste ilus, keskmises pikkuses või muudes strateegilistes näitajates. Väga paljud tailannad on äärmiselt kenad, ent vahemärkusena tuleb tõdeda, et ühte kõige ilusamat naist (?) nägin ühes klubis omasuguste rühmas esinemas. Ideaalsed näojooned, ideaal(ilähedane) keha, ainult et sünnitunnistust täites, sugu määrates, tegi õde ühte teise lahtrisse risti.
Ma arvan, et põhjus, miks paljud turistid siia taas ja taas ja taas tagasi saabuvad, peitub ikkagi inimeste soojuses. Ega mõistagi kliima pole vähemtähtis, ent naeratused ning inimeste soojus, mis turistile jätkuvalt osaks saab, mängivad ka rolli.
Ükskõik, kuhu ei lähe, igal pool peegeldub naeratus vastu. Vaevalt et naeratus maailma tähtsaim asi on, ent ma tulen pelgalt kohalike inimeste pärast siia tulevikus veel tagasi.
Tänagi hommikul, enne ärasõitu hotellist, kui kõige rohkem mu rinnani ulatuv koristaja tuli pestud riideid ära tooma, ta muudkui kallistas ja kallistas mind ning ütles, et sa oled hea mees, tule tagasi. Ma ei usu, et see on mu inimesesoojuse vajakajäämisest ( sellega on kõik korras ) ning keeldun ka uskumas et see oli mu korralikust tip`ist talle ajendatud. See tuli lihtsalt lihtsa inimese südamest. Ja sellised momendid jäävad vähemalt minu südamesse ning ei lähe sealt kuhugi. Mitte kunagi.
Valge turist on igal pool liikuvaks rahakotiks. Ka siin käid ju lõpuks oma bath`id välja, ent see pole nii pealesurutud ning kõik käib justkui mängu vormis. Pluss saad pealekauba kõrvuni naeratuse.
Seega, ma ei imestagi, miks elunäinud mehed noore tai neiuga koos elavad, kuna kohalikud naised elavad 100% südamega. Kui sa oled hea mees, hoolitseb tailanna su eest kogu oma südamega.
Ning mida muud aastakümneid lääne kapitalistlikus kasumipõhises ühiskonnas tühjakspumbatud mees siis ihkab.