20 aprill 2006

Pattayastsellekskorraksaitab.com



Kell 11.00 ärkasin telefonihelina peale. Naine oli teises otsas.
Küsis, kas ma olen taaskord Kalju juures joomas vä? Ma olevat kümme päeva tagasi toasusside ning prügiämbriga välisukse seljataha jätnud ning peale seda polevat mu maaset enam näha olnud. Küsisin, et mä vä? Kalju juures vä?
Kui ta vaid teaks ...
Kuna siiatulles lõpetas kohver ühepoolselt meie koostöölepingu, siis oli vaja uus asemele vaadata. Tänane päev algaski sellega, et käisin vormistasin tehingu ära, ohvri olin juba varem valmis vaadanud.
Teise asjana tellisin ja maksin homseks mikrobussi peale koha ära. Maksis see lõbu 400 ning kell 08.30 peaks olema hotelli juurest väljasõit. Kokkuleppe kohaselt peaks see mind Bangkok`i raudteejaama viima, aga eks see selgub homme, kuhu ma maandun. Ja edasi ma polegi veel otsustanud, kuhu suund võtta. Teisest küljest oleks tore põhjas ära käia, teisest küljest võiks kuhugi saare peale sõita. Eks see otsuse vastuvõtmine raudteejaama võlvide alla jääb.
Homme siis lahkun hotellast, siin on muide esimesel päeval võetud pilt. Tagasihoidlik variant, ei hommikusööki ( kamoon, ärkasin ju pärastlõunal ), ei rõdu ega ka basseini, kuid samas ei maksnud ka midagi erilist. Kui tähelepanelikult vaadata, paistab toas ka telekas olema. Täpselt korra tegin selle lahti, saabumishetkel, kontrollimaks mis kanaleid sealt leidub. Muidu sai nädala rahus olla.
Õhtul lähen käin viimast korda ka Lulu juurest läbi, polegi paaril õhtul näinud, ta on seoses veepidustuste kulmineerumisega baari kinni hoidnud ning mul on omal ka muid tegemisi olnud.
Postkasti rubriigis Väino Kadarbik Põlvamaalt tunneb huvi EVPde vastu. Et talle olevat vanaonu neid kohvritäie pärandanud ning kas tasub kaasa võtta ning kas saab nendega siin maad erastada?
Tead, Väino, ma ei oska taaskord ammendavat vastust anda. Mul endal oli tuhat EVPd rahakoti vahel ning kui ma selle patakaga turismiinfopunkti uksest sisse astusin, sain nende eest tsiisburgeri, suured friikartulid ning suure kokakoola. Nii et kui nendega tuled, oled küll omal riisikol ...