08 september 2009

Mina vs. Tony Parker 4:3



Nagu mainisin, istusin VIP-tsoonis, koheselt ukseava kõrval mis viis mängijate riietusruumidesse. Vene - Läti mängu kolmanda veerandaja keskel tulid järgmise mängu peategelased oma järgmiste päevade vastaseid üle vaatama ja sooja tegema. Kes kuulas musa, kes näris nätsu, Parker tuli ning nõjatus endale tagasihoidlikul moel lihtsalt seina äärde.
Kuna mu kõrval oli kaks kohta vabad, otsustas ta mingil hetkel istuda otse mu kõrvale, kaaslaseks teine esikviisiklane Boris Diaw. Vaevalt need mu elu ainukesed kuulsad 15 minutit just olid ent päris meeldivad sellegipoolest.
Mingil hetkel tabasin end mõttelt et meil on päris palju ühist ning paljuski olen tast isegi parem:
* pikkust mõlemal 1.88 - 1:1
* kaalu mul 112 kg vs tema 82 - 2:1
* mul vanust ning elukogemust rohkem, vastavalt 34 a. ja 27 - 3:1
* mõlemad korvpallurid ent tema kolmekordne NBA-meister, mina Rapla Neljapäevaklubi ( pole vist mõtet üle täpsustada mis päeval nädala ainuke trenn on ) liige - ok, 3:2
* tema põrutab seebistaarist Eva Mongooliat, mina noh … ka põhimõtteliselt - 4:3
Nii lihtne see matemaatika siis ongi.
Mingil hetkel võttis ta mobla välja ning pani õsõmõssi teele, tõenäoliselt järgneva sisuga:
“ Tsau musi. Mäng hakkab varsti, vaatan just eelmist. Märkasin seistes et ühe väga norm. eesti venna kõrval on koht vaba ning istusin ta kõrvale. PS. Täna ma siiski tulla ei saa, oma moor surus kaasa. “
Usun et sõnumi sisu oli 1:1 selline ent võin ka eksida.
Mobla taustapildiks oli ühe teise piffi pilt ( kellele see õsõmõss ehk läkski ? ) kui enda kaasa Mongoolia oma, kes muide istus koos sõbrannaga must mõned kohad edasi. Krt, oleksin Kroonikas tööl, saaks hea loo pastakast välja imeda.
Mängust ka siis mõne sõnaga.
Võiks öelda et Saksamaa oma noore koosseisuga oli üllatavalt hea ning prantslased pingutasid täpselt niipalju kui vaja. Kogu mäng punkt-punkti heitlus, kuni 2,5 minutit enne lõppu alanud soologa siiani pelgalt teistele mänginud Parker asja ära otsustas. Mängu viimaste hetkedega 11 punkti + 2 tähtsat lauda ning 33:37 kaotatud poolaja järel tulemusega 70:65 võit kirja.
Täna esimene mäng Venemaa - Saksa ja õhtu nael Läti - Prantsusmaa.
Pildil Parker seina toetamas.