19 juuli 2006

Nõrkus



Igaüks meist on eriti kõva mees, allakirjutanu muuhulgas.
Kuid ... olgem ausad, ühiskonna survele ei suutnud ka mina vastu seista ning olin sunnitud oma ausalt väljateenitud loomepuhkuse Barbadosel katkestama. Margaritad jäid osaliselt joomata ja ola-ola tüdrukud nutma ent ma lähen veel tagasi, vähemalt nii ma neile lubasin pisarsilmil lennukitrepi astmetest ukse ning naeratava stjuardessi poole astudes ...
Kümned tuhanded lugejad, teiste hulgas kodanik Hristova Bulgaaria maalilisest Plovdiv`i linnast ja kodanik Ibrahim tulisest Gaza sektorist ärvardasid mind teatavate istansidega, kui blogikirjutamine lähema ööpäeva jooksul ei jätku. Ja uskuge mind, Kemerovo grupeering oli leebemate hulgast ...
Nii et tuleb jätkata, hambad ristis ent tuleb.
Mõndagi on taaskord juhtunud selle kahe nädala jooksul ja paljugi arvatavasti veel ees. Olen vahetanud saali ja olen vahetamas elukohta ent naistemaitse püsib endisena. Vahet pole mis värvi peaga on, peaasi et blond on. Või plont ...