19 aprill 2006

Idarindel muutusteta



Mu naiivsus pole ehk kellelegi kunagi saladuseks olnud.
Kui ma olin seda meelt, et eilsega sai kogu kõmmutamine läbi, siis eksisin rängalt.
Ärgates täna, kuskil kahe ajal, jätkus sama tramburai akna taga. Ma kadestan kohalike vastupidavust, sest enda puhul olen fikseerinud kolm tundi selliseks ajaks, mil suudan kaasa laksata. Kuskil kuue ajal õhtul kustun küll ära.
Liikluses olevatest autodest, arvan et palju ei eksi, kui ütlen ca. 60 - 65% on pikap`e. Nendega saab ju igasugu asju, praeguse peo ajal eelkõige inimesi, vedada. Mul pole veel kordagi mõne sellise tagavedrudelt kommentaari saada õnnestunud, aga see pakuks igal juhul huvi. Kui seal on ees juba kuskil 180 kohalikku ning üks turist pargib oma 106 kilose ahtri ka veel sinna, siis auto lihtsalt ei tohiks vastu pidada.
Mingi aeg siis sõidad sellisega, loobid vett teistele, jääd kuskil maha, tantsid kuskil baari ees täiega, jood nendega seal krtteabmisvärki, hüppad järgmise auto kasti ning edasi. Aga tõesti, kuskil kolme tunni pärast on kõik, absoluutselt kõik kohad veest umbes ning hiljemalt siis loobud ära.
Raha.
Valuutavahetusi on siin piisavalt ning enamus neist töötab hilisõhtuni, mõned siiski ka kakskendnelihaa. Ning kui enam midagi vahetada pole, siis saab kasvõi vesternjunioniga ju juurde saata. Nagu minu puhul on ema oma armast poega juba viiel korral aidanud. Täiesti müstiline, mina ei saa aru, kuhu krt see raha kaob ...
ATMe on iga nurga peal.
Meestele selline vihje.
Soovitan ära käia 2nd Road`i ning Soi 3 ja Soi 4 ristmiskohas, Big C keskuse juures olevates Body Massage asutustes. Neid on seal kolm, minuarust. Kes on käinud, see teab, aga elamusena on see kogu siinoleva tegevuse juures kõige esteetilisem. Mõistagi, kui sõna esteetika kogu siinse bisnissi kontekstis üleüldse kasutada võib.
Kuid tõesti, kuulsin et pidi päris unustamatu elamuse pakkuma.
Mõistagi, kes mida üleüldse kogeda tahab, aga tasuks sealkäik viimastele päevadele jätta, kuna muidu tundub kogu muu pakutav suht mõtetu, kui seal kohe ära käia. Vähemalt ma kuulsin, et üks turist oli selle eelviimasele päevale jätnud ning väga rahul oma valikuga. Mine tea, jutte liigub ju igasuguseid ...