15 aprill 2006

Bangkok - Pattaya



Ei maksa mõistagi nii aru saada, kui ma kurdan kuumuse üle, siis mille krdi pärast ma siia üldse ronisin. Fakt on see, et kui saabud maast, kus talv kestab kuus kuud ning väljalennupäevalgi oli +5 max ning siis istud suurlinna tsentrumis pilvelõhkujate vahel ilma mingi tuuleta, paneb higistama kohe vägisi. Aga ok.
Eile õhtul otsustasin et kultuurist mõneks ajaks aitab ning et vajan õhku ning Suurt Vett. Seepärast otsustasin suurlinna tolmu jalgeilt pühkida. Seega saabus ettepanek suunduda Pattayale.
Edaspidi toodud hinnad on kohalikus vääringus. Nagu eelnevates juttudes, siin ning ka edaspidi mu taimaal olles jagada kolmega maarjamaa hindu kätte saades.
Taustaks niipalju, et Bangkok`i - Pattaya vahemaa on about 150 km, maksab see pealinna poolt minnes taksoga 1000 -1200 ning vastassuunas 800. Limusiiniga rohkem ning bussiga kindlasti kordades vähem. Nii see lihtsalt on.
Eile kuskil üheksa ajal läksin hotella vastuvõttu, et uurida võimalikke variante. Öeldi, et limo on 2500, natukese aja pärast 2000. Ütlesin ok ning suundusin tänavanurgale tuk-tuk`i juhtide juurde, et palju nad pakuvad.
Mina ( M ): Palju taksoga Pattayale on?
Tuk-tuk ( TT ): 2500
M: Palju. 1000.
TT: Ei-ei-ei, 1500.
M: 1100
TT: 1300
M: 1100
TT: Ok, 1100 ja sina maksad kiirteemaksu ( see on tõesti olemas sellel teel - toim. )
M: Palju see siis on?
TT: 100 bathi
M: Ok, diil.
TT: Mis kellaks vaja on?
M: Kuskil 12.00, siis kirjutatakse hotellist välja.
TT: Ok, ma pean helistama, kas üldse on võimalik ( ha-ha-ha toim.)
M : Saame siin siis hommikul kell kümme kokku ning vaatame.
TT: Ok, kell kümme. Aga mister ...
M: ?
TT: Mis plaanid nüüd on? Mul oleks tüdrukuid pakkuda ...
M: Ei, aitäh, ma lähen nüüd tagasi.
TT: 1500
M: Tund?
TT: Poolteist tundi. Noored. Kas mõtlete tõesti magama minna?
M: Sa ei tea, kui faking raske päev mul täna oli.
TT: Ok, mister, 2000 kogu öö.
M: Homme kell kümme.

Kell kümme hommikul polnud vennast haisugi.
Ok, suundusin järgmiste juurde. Ka seal läks asi loomulikult 2500 liikvele. Ja jõudsime taas sama summa juures kokkuleppele. Saame kokku kell kaksteist hotelli juures.
Kell kaksteist tulen kodinatega välja ning plats on tühi.
Siiski, siiski, läks paar sekundit, ette vuras takso, mille juht ütles kaks võlusõna: tuk-tuk ja Pattaya ning sõit võiski alata. Need olid ka ainsad sõnad siis, mis meil vahetada õnnestus, kuna ülejäänud käis käte ja miimika vahendusel. Auto oli hea, uus korolla. Asi, mis mind ennast naerma ajas oli kiirtee alguses, kus seisis suurelt, et 11 - 17.04 toll free. Bingo!!! Päris nii naiivne ma ka pole, arvamaks, et selline asi neil teadmata oli. Aga diil on diil ning ma maksin kokkulepitud summa.
Üleüldse on nii, et kott tõmmatakse sulle pähe niikuinii. Iseasi kui sügavale selle tõmmata lased.
Hotelli eest hotelli ette oligi 150, 5 kilti ning pisuke seiklemise peale leidsime selle üles. Kui pealinnas elasin suht tasemel hotellas ning maksin öö eest ca 1300 ( ok, seal sees oli siis see ekskurs koos miss Nancy`ga ), tsainataunis oleks 450-500 saanud , siis siin võtsin väheke tagasihoilikuma variandi ning maksan 3000 nädala eest ( kuu oleks 7000 ).
Ja nüüd siis nädal aega pidutsemist.