08 september 2006

Tuvikesed



Ausalt öeldes ma ei tea mis ajast, aga Kanal 2 on taaskord väga paljude meelehärmiks ning minu suureks rõõmuks Tuvikeste näitamist alustanud. Sari, mille puhul mu ülivõrded ei lepe niipea.
Ma julgen isegi väita, et see on parim telesari üleüldse. Väga paljud ei suuda lahti mõtestada, mis konkreetses sarjas paeluda võiks ning kas mõistmaks sarja huumorit peab IQ olema samal tasemel Al `Four touchtown in one game`Bundy`ga? Tõenäoliselt peab, sest veelkord - parim sari ever.
Mina arvan et menu võti on ajastus, kuna kaheksakümnendate lõpus polnud poliitiline korrektsus ameerikamaal jõudnud omi kombitsaid nii sügavale ajada, kui praegu ning stsenaristid panid kõigile ühiskonnakihtidele võrdselt ning halastamata vs. praegused steriilse huumori seriaalid mis vaatama nii väga ei kutsu kui just looma-, peeru- või lapsehuumori suurtarbija pole.
Ausalt öeldes oleks pelgalt selle seriaali nägemine põhjuseks peatsele Eestisse tulekule ent lähema paari nädala jooksul seda teha ei saa, kuna lennujaama passikontrollist vaevalt läbi lastakse:

* Tere, ja teie Eesti saabumise eesmärk?
* Kanal 2 ja Tuvikesed
* Kaua mõtlete olla?
* Niikaua kui seriaali näidatakse ...
* Hästi, kas kahe nädala pärast toimuvatel valimistel toetate rjuutlit?
* Ei.
* Siis ma ei saa kahjuks Teid maale päästa ...
* Aga ....
* Astuge kõrvale kodanik, ärge tekitage järjekorda !!! Nii ja Teie, kuidas Teie toetusega on?
* Mina toetan seltsimees rjuutlit !!!
* Welcome to Estonia!!!

Seega peab veel väheke kannatama.