24 august 2006

Daihatsu vs. Suzuki



Kuna mul on au nii omada, kui ka sõita oma unistusteautoga ehk Daihatsu Charade `90. a kolmesilindrilise ja liitrise mootoriga võrr, siis pole ma eriti muid masinaid uurinud. Ära on jäänud võrdlused - mul on suurem, kui sul ...
Ken`il aga, majaomanikul kelle lokaalis ma resideerun praegusel hetkel, on visuaalse vaatluse põhjal paariaastane Suzuki Liana. Ise tundub rahul olevat.
See on aga selline mudel, millel juhipoolne aken üles ei käi ( kas seda üldse ongi ? ), stereode volüüm on põhjas või väga lähedal sellele, alati tuleb kantrimusa ning juht peab kaasa laulma. Vahet pole, on kell kuus õhtul või viis hommikul , mil ta teinekord tööle läheb. Kusjuures juht laulab veel paar minutit edasi peale auto garaazi panemist. Ma ei tea, kas see on kuidagi ostu-müügi lepinguga paika pandud vä?
See võib olla et selle konkreetse Suzuki mudeliga on sellised nüansid, sest teistel sama firma autodel vastavaid eripärasid pole tähendanud. Ehk oli see auto sellevõrra odavam või vastupidi, kallim - speisel kantri edissõn ...