08 jaanuar 2008

Ecuador - siit ma tulen !!!



Täna, öö esimestel tundidel, võtsin kogu oma otsustusvõime kokku ning ostsin lennupileti Ecuadori ära.
Ma olen isiklikult seda meelt, et kui ma seda lähipäevadel teinud poleks, oleksin siia jäänudki elu lõpuni. Lihtsalt on vaja vägisi end teele sundida ning loota, et eesootav on vähemalt samaväärset rahuldust pakkuv. Ei väsi kordamast ent see linn meeldib mulle ning on seda esimestest hetkedest teinud. Väikesed asjad, pisikesed detailid kokku liites saame ühtse terviku ning see tervik loob südamesse soojuse ning hinge rahulolu.
Samaväärselt oleks päevade küsimus olnud mu abiellumine selle saksa tüdruku Reginaga ja ma pole üldse kindel kas ironiseerin praegu ehkki teise poole arvamust pole julgenud ( ? ) küsida.
Igalühel meist on omad kiiksud ning minu üks suurematest paistab olema ( kaunid ) saksa naised. Neid, mõtlen siis kauneid, nahkpüksimaa esindajaid pole siia päikese alla küll teab-mis-palju päästetud ent kes on, need ...
Vahet pole, üks lendab homme Ecuadori ning teine Kolumbiasse ning elu läheb edasi.
Täna sai viimast korda mäe otsa ronitud linna panoraami pildistama ning vanalinnas käidud ja fotod on need, mis neid aasta algusepäevi meenutama jäävad.
Ma ei tea, kas naasen siia kunagi tagasi. Nagu ennegi olen kinnitanud, tasuks paikades, mis armsaks saavad ainult üks kord elu jooksul käia et mitte neid sel hetkel valitsenud emotsioone järgmiste kordadega ära rikkuda.
Lisaks linnale jään igatsema siinset seltskonda: hostelli omanikke, sakslasi, iisraelasi, paari argentiinlast kes ainult kinnitasid mu plaani nende pealinna ning kogu maad külastada oma reisi lõpp-faasis. Isegi see 56-aastane erusõjaväelane oma naisprobleemidega on mees, kellele mõeldes nägu naerule läheb. Kokaiinidiiler, kes igal õhtul mind peatas ning kellele poest tulles purgi õlut ostsin. Poolegallonilises pudelis pirninektar, mida vähemalt viis gallonit siinoldud aja jooksul ära jõin. Janiiedasi.
Homme aga tõuseb lennuk kell 05.45 ning peale taaskordset Costa Rica külastust ning vahemaandumist San Jose`s olen kell üks pärastlõunal Ecuadori pinnal.
Ei oska öelda, kas pildil on armastuse kolmnurk ning selle tulem ent neljakesi naerulsui sünnitusmajast väljuti ning tänavat ületama asuti.