01 jaanuar 2008

Uus number, uued muuvid



Uus on siis saabunud ning vägagi omapärasel moel.
Ma ei väidagi et olen kõikvõimalikel moodustel aastat vahetanud ent varem pole
olnud võimalust seda teha transvestiitide baaris. Seal sai koos ala esindajatega ning mu siinsete tuttavatega kümnest üheni loetud ning keskööl emmatud.
Peale seda sõitsime rocklubisse Sand, kui ma nüüd nimega ei eksi ning siis kuhugi ghettokeldrisse kus tegutses põrandalune death-metali urgas. On, mida mäletada.
Täna hommikul otsustasin et ei hakka reisiplaane edaspidiseks tegema vaid lasen saatusel otsustada ning valin reisisihi oma sõrme pöörlevale gloobusele asetades. Sõrm näitas Panama`t. Tõsi, selleks et soovipärane tulemus saada, pidi üle kahekümne korra keerutama ...
Fakt on siis see, et pooleteise tunni pärast ehk täpselt lõunal võtab Ticabus suuna Panama City suunas ning kuigi vahemaa on ainult pisut üle 500 km, oleme kohal alles öösel kell neli ehk 16 sõidutunni järel.
Tavatsetakse öelda et nii nagu aasta algub, see ka jätkub. Kesköine embamine transadega ning aasta esimesest päevast poole bussis istumine võib päris omapärase suuna edaspidiseks anda, aga ma ei julge nii kaugele mõelda.
Pildil oleva tüdrukuga tutvusin alles täna hommikul ning nagu ikka sellistel puhkudel jääb üks päev puudu. Ma pean lahkuma. Saatus polnud ka seekord meie poolel