15 september 2006

Policeman



Eilne jalkamäng läks siis nagu läks. Korduskohtumine on mõistagi veel ees ent peab ikka ülim joppamine olema, kui mõeldakse edasi saada.
Taustaks tänasele jutule pean seda ütlema, et siin on iga osariigi autode numbritel selle konkreetse osariigi tunnuslause. Ehk sama siis eesti keeles - autonumbrite all ääres on lause, mis kujutab ehk kõige rohkem seda osariiki ning koos sellega on siis ka näha, kuskohas auto on registreeritud. Näiteks praegusel osariigil on Queensland - Sunshine State, Victoria osariigil oli mäletamist mööda Victoria - The Place To Be ja mul South Australia osariigist ostetuna SA - The Festival State.
Tulen täna töölt ( nagu öelnud olen, vahemaa kuskil 6 km ) ja poole maa peal sõitsin ikka suhteliselt tumeroosa foori alt läbi nagu siin ikka kombeks. Ainult et mina olin viimane rivis kes veel läbi lipsas. Paar ristmikku edasi oli vaja paremale pöörata ning rohelist oodates nägin peeglist, et politsei motikas on mu taga. Keerasin ära ja see pani kohe peale pööret vilkurid peale. Bingo!!!
Tuli siis ukse juurde ja:

* vaatasin, sul pole turvavöö kinni ...
* nojah, hakkasin just sõitma, töölt tulen ...
* aga muidu vöö vunksib? mingit takistust selle kasutamisele pole?
* eiii, töötab küll
* siin tuleb ikka vöö kinnitada liikvele minnes
* nojah, hajameelsusest unustasin kuidagi
* ok, sul load on?
* jah, siin
* soome load? ma kuulsin jah et kuidagi imelik aktsent. oled auto SA ostnud?
* jah, alustasin Adelaide`st, nüüd olen siia jõudnud
* kaua siin oled olnud?
* mõned kuud
* ok, aga ma pean sulle siiski trahvi tegema
* palju see siis on?
* 225 dollarit
* 225 dollarit???
* jah, see on alammäär. seda on päris palju
* seda on päris palju tõesti
* aga ok, pääsed praegu minema, kui lubad edaspidi vööd kasutada.
* jah, luban hoolsam olla
* ok, naudi oma ülejäänud reisi ja ole siis hoolsam

Ja et lubadus on lubadus, siis ongi üks turvavöö kasutaja Austraalia teedel juures.