01 november 2007

48 päeva, 20 riiki & 12 500 km


1. Läti

16. augustil startisin hommikul Pärnust ( tervised Karinile ja Triinule ) ning kuna erilist kiiret polnud, siis oli eesmärgiks jõuda õhtuks Valgevene piiri lähedale Daugavpilsi, kus mu ex-äi/ämm elavad.
Kokku pisut üle 400 km ning pärastlõunal olingi kohal. Loomulikult polnud ma enda tulekust teada andnud ning üleüldse oli suht kahtlane kas nad enam samas kohas elavad, sest viimane mu visiit nende koduseinte vahele ( sel hetkel küll veel ametliku väimehekandidaadina ) toimus 2004 aastal, ent kartus oli asjatu.
Olid kodus ning mind võeti avasüli vastu. Repliigi korras olen sunnitud tunnistama, et olen iga ämma lemmikväimeespoiss ning see fakt iseenesest tuleb elus kasuks, uskuge mind.
Söödeti, joodeti, kaeti ase.
Minu arvates ongi tähtis see, et minevikus on läinud kuidas on läinud – elu läheb edasi.