11 aprill 2006

Frankfurt



Frankfurdi lennujaam. 15.15 on kell.
Lennuk Bangkok`i pidi õhku tõusma kell kolm. Võib-olla kuskil ta tõusis ka, aga siit läbi ei tulnud. Niisiis lend lükkub edasi, väljub hoopis 17.30, kui väljub ...
Mingil määral olin teinud suht tiheda lennukivahetuse siin, arvestades, et Tallinna lennuk tuli sisse 13.30 ning see lennuk pidi väljuma 15.00 , võttes arvesse veel seda, et tuli ka terminaali vahetada bussiga. Aga see oli kõige väiksem probleem.
Pisut suurem probleem oli kilodega. Mitte minu omadega, vaid pagasi. Tallinnas näitas kaal lubatud 20ne asemel 31te, seal õnnestus rääkida nii, et maksin mitte 11 lisakilo eest 1100 krooni, vaid 3 kilo eest 300. Ok.
Siin tsumadane ära andes selgus, et piletit net`ist ostes loetud 30 kilo + käsipagasi asemel võib olla kaasa võtta 25 + 6 kg käsipagasit. Et nagu ülemus ütleb nii. Mul oli 31 + 8 kg läpparikott koos kaamera jms. Ehk siis kaheksa kilo üle. Lihtsa arvutustehtega sai ametnik selle kaheksa kilo hinnaks 312 eurot ( 8 * 39 EUR ), ehk mitte üldsegi vähe, arvestades, et ühesuunapileti eest Bangkok`i maksin 313 eurot. Ok, ütles ta, kui see hind ei rahulda ( see hind mind ei rahuldanud ), võin ühe koti ka cargo`ga saata. Juhatatuna cargo - luugi juurde, selgus seal , et reede võiks see päev olla, kui oma koti Bangkok`ist kätte saan ning maksma läheb see 130 eurot. Hm, dilemma: 312 vs 130 eurot.
Jäin kaaluma variante ( väljumiseni oli pool tundi ), kui sama ametnik jooksis minu juurde ning ütles, et võivad ka erandi teha ning mind niimoodi lasta. Ok, võtsin pakkumise vastu. Ei maksa ikka alahinnata omi siniseid silmi, tuleb taaskord tõdeda.
Kusjuures ei saa siiani aru, mis mul niipalju üldse kaalub. Igat riideeset/ jalanõud pakkides kaalusin pikalt, kas seda võib vaja minna/ei või vaja minna. Osa asju ( lemmik vannisool, priimus, telk, pakinuudlid :-) ) jäid ju veel maha ...
Praegu anti lennufirma ( Royal Brunei Airline ) poolt kompensatsiooniks 10 eurone voucher, millega saab aega parajaks teha siin lennujaamas.